تاريخ : | 3:16 | نويسنده : ☁.¸¸.•☂ ☁alireza


نمیدونم چطوری...............

 

نمیدونم چطوری تو رو بدست بیارم

به کی بگم

به عمو  به دایی آیا درک میکن؟

یا به خدایی که زیبایی را در وجود تو قرار داد

خسته ام از نوشتن کلام عشق....

خسته ام از عشق نوشتن....

اگر نیز گهگاهی می نویسم به خاطر وجود تو است عشق من...

اگر عشق برایم ذره ای معنا دارد ،

و اگر ذره ای ازاحساس آن در وجودم

باقی مانده است به خاطر وجود تو است ای بهترینم....

تو نباشی همان یک ذره عشق نیز در وجودم نخواهد بود!

دیگر عشق برایم هیچ معنایی نخواهد داشت ...

اگرمینویسم ازعشق،بدان که تنها از تو و

 از عشق تو می نویسم...

مینویسم که تو بهترینی .. مینویسم که تو لایق ترینی....

مینویسم تا بخوانی و به خودت افتخار کنی...

افتخار کنی که مانند تو کسی نیست!

مثل من کسی عاشق نیست ، به پاکی و نجابت تو کسی در این

دنیا پیدا نخواهد شد!

تو پاکترینی ، تو بهترینی ای نازنینم...

تا زمانی که توبرای من باشی،

عشق من باشی خواهم نوشت ...

تمام این احساسات عاشقانه که در این دفتر عشق میخوانی

برای تو و به خاطر وجود تو هست....

اگر اینهمه احساسات زیبا در وجود من است ،

 

 

به خاطر تو هست وهمه آنها را مدیون تو هستم عزیزم....

میدانم که بعد از تودیگر تنهایم و

 

 

عشقی رانخواهم یافت زیراعشق

واقعی در این زمانه دیگر نیست ، و اگر هنوز کلامی از عشق

در این دنیاست آن عشق و آن کلام مقدس تویی!

و افتخار میکنم به خودم که همان یک عاشق

واقعی در این دنیا نیز عشق من است!

تنها دختری که من دوسش دارم فقط تویی

عزیزم خیلی دوست دارم ..

ای اولین و آخرین عشق در این دنیا برای من  تو را می پرستم و

دیوانه وار عاشقت هستم



MAN O ARTIM

نظرات شما عزیزان:

میترا
ساعت15:14---17 فروردين 1392
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطورزندگیم ؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ___ ___ _ ____ میدونستی عاشقشتم ا
#__________#_______________#راستی از وبلاگتم خیلی خوشم میاد
_#_________#_________________ا_____#r
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##t3
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__ _#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد....
و اینک باران
بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد
تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم
######


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: