تاريخ : | 16:16 | نويسنده : ☁.¸¸.•☂ ☁alireza

به سلامتی کسی که حاضره طرفش رو با یک حقیقت

  

 


ناراحت کنه ولی هیچوقت بهش دروغ نگه...




MAN O ARTIM

نظرات شما عزیزان:

پرنيان2
ساعت17:10---22 تير 1392
من وب ندارم ايشالله درست كردم بهتون ميدم.

پرنيان2
ساعت17:07---22 تير 1392
هيچ كس جزانكه دل به خداسپرده است رسم دوست داشتن نميداند....

بعدشم جواب سوال منوندايد!!!!!البته هرطورمايليد فقط اينوبگم من اصلاازسوالم هيچ منظورخاصي نداشتم...
پاسخ:18


پرنيان2
ساعت14:56---22 تير 1392
سلاممممممممممممم وبت خيلي قشنگه.مطالبش به ادم خيلي ميچسبه بدون اغراق بگم باخوندن مطالبت به وجدميومدم.
من تالاخيلي وبلاگارورفتم باخيليادررابطه ام اماوبلاگ شماانگارباحرفايه من همخوني ميكنه...
راستي ميشه بدونم شماچندسالتونه؟منظوريم ندارم فقط كنجكاوم بدونم!!!!!!!!
موفق باشيد


naz khaton
ساعت14:03---19 تير 1392
حکایت جالبیست اتاق ِ من . . . گیتار دود میکند... سیگار ساز میزند... و من . . تمام میشوم... !

پسرک بارانی
ساعت16:36---17 تير 1392
az tanhayit gele nakon

mardome in shahr tan'ha dadand ta tanhaaaaaa nabashand


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: